Changements pour les compétences, passifs et objets du Nécromancien
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Une nouvelle itération du PTR du Nécromancien modifie certaines de ses compétences et certains de ses objets, tout en corrigeant quelques bugs.

Ci-dessous, les changements par rapport à la version précédente sont répertoriés.


Posté le par Blizzard Entertainment

Classes

Necromancer Skills

  • Bone Prison
    • Bone Spear, Bone Spikes and Bone Spirit have a 10% 30% chance to trap enemies in a Bone Prison for 3 seconds
  • Bone Spear
    • This skill should now more reliably hit targets, especially moving targets
  • Command Skeletons
    • Kill Command
      • Now commands your skeletons to explode, dealing 80% 215% weapon damage to enemies within 15 yards
  • Corpse Explosion
    • Base Rune
      • Target an area exploding all corpses within 11 yards dealing 150%250% 350% weapon damage to enemies within 20 yards
  • Corpse Lance
    • Base Rune
      • Target an enemy to summon projectiles from nearby corpses that cause 750% 900% 1750% weapon damage to the target
      • The attack rate for all runes has been increased
  • Skeletal Mage
    • Raise a contaminated mage that channels an aura of decay for 175% 100% weapon damage for its duration.

Necromancer Passives

  • Blood for Blood
    • Picking up a health globe removes the health cost of the next Blood spell. This effect can stack up to 3 10 times.
  • Dark Reaping
    • While using a scythe gain 1% 2% Essence and Life per kill
  • Serration
    • Bone Spikes, Bone Spear and Bone Spirit deal 1% increased damage for every 2 yards between you, up to a maximum of 15% 20%

Bug Fixes

  • Fixed an issue where damage bonuses from the player

A propos de l’auteur

Thibaut
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Co-rédacteur en chef. Pourfendeur d'anglicismes. Défenseur de "méta-jeu" (En jeu : Seleniis).

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